Efektivní správa příchozích objednávek přepravy bez nutnosti použití dalšího softwaru.
Funkcionalita systému Lead automatizuje proces zpracování nových přeprav od přijetí informací až po dokončení přepravy, přičemž zaznamenává přání a finanční požadavky účastníků přepravy.
Vytvořte si seznam potenciálních dopravců pomocí vlastní databáze nebo najděte nové dopravce na platformě Lardi-Trans. Vyberte dopravce, který splňuje všechna kritéria zadání.
Pomocí tohoto nástroje můžete snadno řídit tok vašeho nákladu – vytvářet, duplikovat, plánovat a zadávat požadavky na náklad na platformě Lardi-trans.
Přijměte nejvýhodnější nabídky od dopravců po zadání vašeho požadavku na přepravu nákladu.
Pro přidání dalšího nákladu na platformu bylo implementováno hromadné načítání ze souboru CSV.
Vestavěný systém správy dokumentů zvyšuje efektivitu vašeho podnikání a ušetří vám spoustu času..
Ukládání a výměna dokumentů s vašimi partnery v neomezeném množství.
Poskytněte možnost minimalizovat náklady na dopravu.
Přidejte svou nabídku přepravy s požadavky na platformu Lardi a získejte nabídky od přepravců. Vítězem se stane dopravce nabízející nejnižší množství přepravy.