Elektronická správa dokumentů

Systém elektronické správy dokumentů integrovaný do platformy Lardi-trans umožňuje nahradit správu papírových dokumentů pohodlnějšími elektronickými.

Optimalizujte své podnikání pomocí systému elektronické správy dokumentů od Lardi-trans

Zvyšte efektivitu a urychlete interakci s partnery

document_signing

Výhody elektronické správy dokumentů

Okamžitý podpis

Okamžitý podpis

Okamžité podepisování a výměna dokumentů s kolegy a dodavateli

*Pouze pro Ukrajinu

Neomezené úložiště

Neomezené úložiště

Platforma Lardi-trans poskytuje bezpečné úložiště pro neomezený počet dokumentů

Přístup 24/7

Přístup 24/7

Přístup k dokumentům 24/7 odkudkoli na světě, kde je internet

Šetrnost k životnímu prostředí

Šetrnost k životnímu prostředí

Není potřeba papír a spotřební materiál, což pomáhá šetřit životní prostředí

Rychlost

Rychlost

Vyhledávejte, posílejte a podepisujte dokumenty okamžitě

Ekonomie

Ekonomie

Není třeba utrácet peníze za údržbu archivní místnosti, tisk dokumentů a jejich odesílání

Možnosti sdílení dokumentů

Nákladní listy

Smlouvy-přihlášky

Certifikát o ukončení práce

Faktury

ТТН/CMR

Jakýkoli jiný dokument/soubor