Elektronická správa dokumentů
Systém elektronické správy dokumentů integrovaný do platformy Lardi-trans umožňuje nahradit správu papírových dokumentů pohodlnějšími elektronickými.
Optimalizujte své podnikání pomocí systému elektronické správy dokumentů od Lardi-trans
Zvyšte efektivitu a urychlete interakci s partnery
Výhody elektronické správy dokumentů
Okamžitý podpis
Okamžité podepisování a výměna dokumentů s kolegy a dodavateli
*Pouze pro Ukrajinu
Neomezené úložiště
Platforma Lardi-trans poskytuje bezpečné úložiště pro neomezený počet dokumentů
Přístup 24/7
Přístup k dokumentům 24/7 odkudkoli na světě, kde je internet
Šetrnost k životnímu prostředí
Není potřeba papír a spotřební materiál, což pomáhá šetřit životní prostředí
Rychlost
Vyhledávejte, posílejte a podepisujte dokumenty okamžitě
Ekonomie
Není třeba utrácet peníze za údržbu archivní místnosti, tisk dokumentů a jejich odesílání
Možnosti sdílení dokumentů
Nákladní listy
Smlouvy-přihlášky
Certifikát o ukončení práce
Faktury
ТТН/CMR
Jakýkoli jiný dokument/soubor